zaterdag, maart 04, 2006

Ger Visscher overleden

Om 12 uur was ik in de diekmanhal, ik moest mijn aandacht verdelen over veld 1 en 2, op veld 1 speelde A1 die nog kampioenskansen had en op veld 2 waar mijn nichtje speelde. Nadat beide ploegen gewonnen hadden, was het tijd voor het derde.

De wedstrijd van het derde ging gelijk op, beide ploegen verwikkelt in een degradatie strijd en een gelijke stand. In de tweede helft zie ik Marcia met haar tegenstandster een duel uitvechten en hoor uit het andere vak geschreeuw door spelers... er ligt iemand op de grond... wie?

Het blijkt Ger Visscher te zijn, ik denk nog dat valt wel mee, ger staat wel weer op... aanstappen veters strikken en weer verder... dat was onze kreet... ooit!

Maar Ger staat niet meer op, vier man ambulancepersoneel en twee man politie zijn bezig om Ger in leven te houden... het mag niet baten... na talloze pogingen om Ger weer naar onze wereld te krijgen, is Ger in het ziekenhuis overleden.

Een feit dat onze vereniging zeer diep geschokt heeft, wij leven mee met familie en vrienden!

Persoonlijk heb ik deze middag in een roes beleeft. Zenuwachtig was ik voor dit weekend, spelen tegen nic om degradatie te voorkomen en Twente-Heracles, waar elke voetballiefhebben in twente naar uitkijkt.

Hoe anders kan het gaan, we zullen het voortaan zonder Ger moeten doen, uiteraard zijn de wedstrijden voor de rest van het weekend zijn afgelast. Onze zusterverenigingen in Enschede hebben voor die zaterdag hetzelfde gedaan, de sfeer in de hal was ver beneden nul!

Ik wil iedereen danken die afgelopen middag zijn steun en medeleven heeft betuigd aan de familie en de vereniging hartelijke danken!

Marcel Winters

Voorzitter

Geen opmerkingen: