zaterdag, maart 04, 2006

Helpen kantine commissie

Vanochten heb ik de kantine commissie geholpen, zij zijn in volle voorbereiding op het nakende veldseizoen. hendery en gerrit hebben de keuken onderhanden genomen. Ik ben door hendery verantwoordelijk gesteld voor het uitmesten van het voorraadhok.

Ik kan zeggen dat we nu heel wat voorraad minder hebben, velen laten spul achter "waar de vereniging wel wat mee kan"... dat klopt... weggooien.

een heerlijke taak die ik met liefde heb uitgevoerd... de container puilde uit!

Onderwijl belde Alan Burchartz, hij wou graag mijn shirt lenen want er moest gescoord worden bij het derde dit weekend. ik schrok toen bleek dat het derde om 12 uur op zaterdag speelde, heb hem beloofd het shirt zeld te brengen omdat ik het derde graag wilde zien.

Geen opmerkingen: