zaterdag, maart 04, 2006

Uithuilen

Uiteindelijk heb ik nog even aan de bar gezeten van de Diekmanhal, en de zaken van die dag besproken, ik heb m'n auto laten staan en me door Martin naar huis laten brengen.

Althans, naar het huis van m'n ouders. Daar heb ik op moeders schouders een heerlijk potje zitten janken. De hele dag heb ik in een roes beleefd, zoveel te regelen en zoveel om aan te denken, ondanks dat je zaken uit handen kunt geven aan mensen zoals Rene en Jan Willem blijft er veel over, helder denken en redeneren ging me gelukkig goed af, emoties uitschakelen zonder de ernst en de gevoelens van anderen uit het oog te verliezen.

Eindelijk thuis, kon ik aan mijn eigen gevoelens toekomen, en dat was erg prettig. Heb daarnaast met Idols op de achtergrond er goed over gesproken.

Daarna heb ik met Harald en Niek afgesproken in de Geus, alwaar we er met z'n drieen nog even over gesproken hebben.

Geen opmerkingen: